Hoe werkt een offerte? - Dakonderhoud Van Dooren
Hoe werkt een offerte
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Hoe werkt een offerte?

Dakdekker nodig? Zo werkt onze offerte

Eerder hebben we u al uitgelegd waarom we eigenlijk voor (bijna) al onze werkzaamheden een offerte opstellen en sturen. Omdat geen dak hetzelfde is, en geen klus hetzelfde is, kunnen we ons niet wagen aan een vaste kostprijs. Daarnaast kunnen werkzaamheden worden gecombineerd, wat voor u voordeliger kan zijn.

Gelukkig zoeken wij het gratis en voor niets voor uw specifieke dak uit! Hoe we dat doen en waar we op letten? Hoe vervolgens onze offertes in elkaar zitten? U leest het op dit blog.

U vraagt een offerte aan, en dan?

Als de aanvraag van uw offerte bij ons binnenkomt, nemen we binnen één werkdag contact met u op. We vragen even kort wat de situatie is en welke werkzaamheden u nodig heeft. Ook stellen we een aantal vragen over het dak en kijken we, mits we daar toestemming voor krijgen van u, via streetview naar u huis. Meestal komen we zo al een heel eind.

Mocht dit niet voldoende zijn of mocht u niet weten of er onderhoud nodig is, dan kunt u natuurlijk ook een afspraak maken waarbij we ter plekke een kijkje nemen. Dit kan kort en snel gebeuren, maar zeker bij twijfels over of er onderhoud nodig is, kunnen we uw dak onderwerpen aan een gratis vrijblijvende dakinspectie, waarna we de offerte kunnen opstellen.

Wat staat er op een offerte?

Een offerte is een nauwkeurige indicatie van de prijs die wij rekenen voor het werk dat er bij u moet gebeuren. Hier staat dus alles op wat er nodig is, zoals materiaal, arbeidskosten, bijkomende kosten en BTW. De prijs die onder de offerte staat is dus de verwachte totaalprijs, opgebouwd uit transparante gedeeltes. U komt bij ons dus geen verborgen extra kosten tegen, maar gewoon een duidelijke, eerlijke en transparante prijs.

Mocht de uiteindelijke prijs in uw nadeel gaan afwijken door onvoorziene situaties op uw dak, dan zullen we dit natuurlijk direct met u bespreken. Meestal kunnen wij echter een zeer goede inschatting geven en komt u dus niet voor vervelende verrassingen te staan.

Ik heb een offerte ontvangen, wat moet ik nu doen?

Een offerte is een voorgestelde overeenkomst voor de werkzaamheden die wij u gaan leveren. De offertes zijn geheel vrijblijvend, wat betekent dat u niet verplicht bent om voor ons te kiezen nadat u er een van ons heeft ontvangen.

Natuurlijk vertellen wij u graag waarom u het beste voor Van Dooren Dakonderhoud, voor ons dus, kunt kiezen! Wij zijn namelijk trots op onze kennis, ervaring, vakkundigheid, kwaliteit, prijs en onze passie voor uw dak. Ook kunt u in de beoordelingen lezen wat onze klanten van ons vinden.

Als u wilt dat wij aan de slag voor u gaan, stuur dan de offerte ondertekend terug. Wij zullen vervolgens met u overleggen over de planning van de werkzaamheden, en gaan daarna zo snel mogelijk voor u aan de slag. Mocht u toch iets willen wijzigen, dan doen we dat natuurlijk graag.

Heeft u ook een dakdekker nodig of wilt u weten hoe uw dak erbij ligt? Vraag dan onze vrijblijvende dakinspectie of onze gratis vrijblijvende offerte aan!

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gratis Offerte Aanvragen

Wij rekenen geen kosten voor het maken van een vrijblijvende offerte!